El 20 de juny, el nostre Grup de Xou Júnior va ser convidat pel Club Patí Montornès per participar en el I Trofeu de Grups de Xou, una competició organitzada pel mateix club.

Les nostres patinadores van presentar el programa “NOCTEM”, una coreografia que explica com, des de la penombra, emergeixen guardians de secrets antics. En les seves ales habita la foscor i en els seus ulls es reflecteix la voluntat inquebrantable dels déus castigats.
L’actuació va destacar per la seva força, expressió i gran càrrega emocional, captivant el públic present a la pista.
Des del club volem agrair sincerament la invitació i l’oportunitat de compartir una jornada tan especial, plena de patinatge, convivència i emoció.
